05 مهر خلاصه ای کتاب نا یافته های رفتار مصرف کننده کتاب تلاش میکند شکاف میان «آنچه در تحقیقات بازاریابی گفته میشود» و «رف...
02 مهر هنر کیفیت (۲): ریشه کیفیت در زندگی شخصی ماست کیفیت یک ویژگی سازمانی نیست، یک ارزش فردی است. اینجا کشف میکنیم که چگونه تحول بزرگ کیفیت، از ت...
01 مهر هنر کیفیت(۱) :آیا کیفیت یعنی رضایت مشتری یا فراتر از آن؟ کیفیت یعنی چه؟ اگر فکر میکنید پاسخ "رضایت مشتری" است، سخت در اشتباهید! با نگاهی جدید...
25 شهریور خلاصه ای از کتاب برند ماندگار اثر جرمی میلر این کتاب بر این اصل استوار است که ساختن یک برند ماندگار، مانند چسباندن یک برچسب است؛ باید آنقدر جذاب...
11 شهریور استاندارد BABOK چیست؟ این سند جامع، استاندارد جهانی برای تحلیل کسبوکار است و شامل مفاهیم کلیدی، حوزههای دانش،...